AVALUACIÓ EN LÍNIA


Uff! L'avaluació és un dels temes que ens preocupa més! Una mica de teoria i exemples, a veure què us sembla!



COM AVALUAR EN LÍNIA EN EDUCACIÓ NO PRESENCIAL EN SITUACIÓ D'EMERGÈNCIA?
L'avaluació és important però no ha de ser un objectiu.🖊
Recordeu que la situació és excepcional, no tots els alumnes tenen accés als mateixos recursos i les famílies no sempre poden promocionar l'ajut suficient.
Aquesta presentació és la introducció als temes que es tractaran els propers dies.📝
⚠️El més important és FER SERVIR L'AVALUACIÓ PER APRENDRE NO PER QUALIFICAR.⚠️
Presentació feta amb Google Slides, veu afegida amb http://festcat.talp.cat/es/demo.php 😉

QUÈ AVALUEM?
En la situació actual, decidir què volem que l'estudiant aprengui segur que us portarà a renunciar al que teníeu inicialment programat. ⚠️RECORDA: MENYS ES MÉS!
Us deixo unes preguntes per reflexionar:
🟢 Has seleccionat quins aprenentatges són factibles i quins són els més adients en la situació actual amb els recursos temporals i materials que tens?
🟢Has pensat a plantejar diferents tipus d'activitats?
🟢 Has explicat de forma detallada cada activitat?
🟢Has pensat estratègies que permetran fomentar el diàleg entre tu i l'alumne?
🟢 Com gestionaràs aquest diàleg perquè sigui útil i factible?Presentació feta amb CANVA😉







ELS CRITERIS D'AVALUACIÓ
Us deixo algunes preguntes per reflexionar
Has identificat i explicat amb claredat els criteris amb quin avaluaràs l'activitat o el projecte?
Has previst un mecanisme (documents o espais per exemple) per poder compartir aquests criteris d'avaluació amb els alumnes?
Has explicat en aquests criteris el que és fonamental i el que és superflu?
Has previst un espai de diàleg perquè l'alumne entengui i s'apropiï els criteris d'avaluació?
Presentació feta amb GENIALLY 😉





Comentaris