Què és docents en Línia.ad?


Què és docents en Línia.ad?


La pandèmia que ha regirat el món i el meu país, Andorra el Març del 2020 m'ha fet realitzar que havia d'aprendre d'aquesta situació i treure alguna cosa positiva. Però volia compartir els meus aprenentatges i gràcies a les noves tecnologies i les xarxes socials ho tenia ben fàcil. 
Em dic Carol, sóc mestra de llengües francesa i anglesa, actualment estic acabant un màster en llengües aplicades i seguint una formació sobre docència no presencial en situació d'emergència. També serà el tema de la meva tesis. I ja que estic aprenent moltes coses sobre el tema ha arribat l'hora de compartir aquests coneixements amb totes i tos les/els meves/meus companyes/s,  de donar una petita ajuda, petits "trucs" a qui ho vulgui. Així que aquí va el meu blog, provaré de fer participar-vos d'ell també i de proporcionar infos que us puguin ajudar en la vostra tasca no presencial. 
Cuideu-vos i #quedatacasa

Comentaris